Блог Дистанційної школи “Джерело”

Найважче — наважитися на дистанційне навчання

Розкажіть про свій досвід навчання в традиційній школі. Що влаштовувало, а що було принципово не так?

Подобалося — вчителі здебільшого хороші були, школи сильні (змінили три через переїзди), програма хороша.

Не влаштовувало — зміни в здоров’ї дитини, зникнення бажання вчитися, завантаженість велика, коли не вистачає часу на засвоєння матеріалу, булінг.

Чому вирішили змінити звичайну школу на дистанційну?  В кого виникла ця ідея? Як дізналися про те, що можна навчатися онлайн?

Дізналась - випадково натрапила в інеті. Спитала в дочки, чи хоче вона під’їхати, дізнатися все, вона погодилась. Її зацікавило.

Чи були сумніви, страхи при переході на дистанційну форму навчання? Як зреагували родичі, знайомі? Відмовляли чи підтримували?

Сумніви були, та можна повернутися, якщо взагалі не підійде.

Реакція — здивування або негативна. Дізналися вже після переходу, підтримки не було.

Чи є серед Ваших друзів або родичів ті, хто також змінив школу на дистанційну або альтернативну?

Є такі, з ким познайомилися в дистанційній школі.

Є такі, хто теж перейшов в Джерело.

Є такі, хто цікавиться.

Як пройшов процес адаптації до дистанційної школи? Що було легко, а що було важко? Як дитина сприйняла нову форму/методики навчання?

Було легко, цікаво. Нова форма навчання і дитині, і мені сподобалась.

Як змінилося Ваше життя (родини) після переходу до нашої дистанційної школи? І чи змінилося взагалі?

Змінилась — менше залежимо від шкільного режиму. Не ми залежимо від навчання, а самі обираємо що, де й коли. Це дуже подобається. І можливість більше часу приділяти тому, що вважаєш важливим.

І можна розраховувати сили дитини, не перевантажувати її. Давати час на засвоєння матеріалу. Йти в навчанні разом з дитиною. Спокійно і впевнено.

Розкажіть, як дитина організовує свій день? Чи вдалося подружитися з тайм-менеджментом?

Старша дитина, зараз 11-й клас сама організує навчання, все встигає. Меншу, 2-й клас я організовую. Час від часу менша сама сідає за навчання.

Які індивідуальні плюси та труднощі навчання дистанційно?

Я бачу плюси, особливих труднощів не помітила.

Чи вистачає дитині спілкування з однолітками? Які нові хобі або інші цікаві заняття з’явилися у дитини, коли вона перейшла до дистанційної школи?

Менша, 2-й клас, займалась танцями. Займалась музикою та співом. Плаває в басейні. Спілкується з однокласником по дистанційній школі (ми досить близько живемо). Багато гуляємо.

В неї є можливість обирати вид діяльності (хоче в цьому році шити) і їй це подобається.

Чи відвідує Ваша дитина денні  заняття/гуртки/клуби (спорт, мистецтво, будь-яка інша профілізація)?

Так, і вони можуть змінюватися за її бажанням.

Що хотіли б побажати/порадити дітям та батькам, які тільки приймають рішення про перехід до дистанційної школи?

Найважче — наважитися. Тут більше переляків в оточення, ніж реальних страхів.

Автор: Сніжана Курило, Оксана Веселка, Дарина Куц

Залишити коментар
Директор (Пн-Пт з 10:00-18:00):
+38 068 864 31 80 (Viber)
+38 095 551 85 79
dist.educ1@gmail.com
Прийом в офісі школи:
Вівторок та Четвер з 14.00 до 17.00
 
Помічник директора з організаційних
питань Альтернативних закладів
та Індивідуальних хоумскулерів
БЕЗ доступу до навчального сайту
(Пн-Пт з 14:00-18:00)
+38 067 456 17 11 (Viber)
Прийом в офісі школи:
Понеділок та Четвер з 15.00 до 18.00
Секретаріат (Пн-Пт з 9:00-17:00):
+380 97 770 50 30 (Viber)
+380 99 770 50 30
sekretar.dzherelo@gmail.com
Технічна підтримка:
support@cdo.org.ua
Адреса:
Україна, 03134, м. Київ,
вул. Симиренка, 12, оф. 101
Відділення Нової пошти № 190
м. Києва, отримувач ТОВ "Центр
дистанційної освіти "Джерело",
телефон +38 068 864 31 80