Кузьменко Олена
кандидат юридичних наук, доцент
відмінник освіти
директор «Центру дистанційної освіти «Джерело»
Професійний напрям: дистанційна шкільна освіта, новітні освітні технології, сучасний освітній менеджмент та управління дистанційним закладом.
Професійний життєвий шлях з 1996 року Олена присвятила освіті, зосередившись на викладацькій, науковій та законотворчій діяльності.
Автор понад 130 наукових публікацій у фахових виданнях, в т.ч. співавтор підручників, навчальних посібників для студентів, науково-практичних коментарів та ін. Олена має досвід законопроектної діяльності в якості консультанта Парламентського Комітету з питань освіти і науки щодо впровадження освітніх інновацій у 2009-2012 р.р.
Досвід мами двох доньок, які впродовж двох років здобували освіту на сайті європейської приватної дистанційної школи, надихнув Олену на створення принципово нової - дистанційної школи в Україні. Ознайомившись з кращими зарубіжними практиками, Олена повністю присвячує себе етапу практичної реалізації ідеї та ініціює створення дистанційної школи. Першими кроками для Олени стали: написання Концепції дистанційної шкільної освіти, створення ліцензованої високо технологічної дистанційної школи, формування методичних засад організації дистанційного освітнього процесу згідно норм українського законодавства.
Цей багаторічний реформаторський шлях з 2015 року супроводжується численними публікаціями та ефірами Олени в ЗМІ, присвяченими впровадженню та розвитку дистанційної шкільної освіти в Україні («ВВС», «Урядовий кур’єр», «Управління освітою», «Громадське», «Кореспондент», ICTV та ін.).
Діти Олени стали першими дистанційними ученицями української дистанційної школи та в 2018 році успішно закінчили дистанційну школу «ЦДО «Джерело». В цілому вони навчалися в дистанційних школах упродовж 5 років. Досвід Олени на посаді директора дистанційної школи - з вересня 2015 року. Директор дистанційної школи «ЦДО «Джерело» - від заснування з березня 2016 року.
Прогресивний, сформований упродовж років колектив школи зосереджений на головному - новації цінності якісної та доступної освіти в житті сучасної дитини. Та з року в рік продовжує активно розвивати всі складові дистанційної школи як закладу освіти - педагогічну, методичну, технологічну, наукову та ін. А тисячі успішних, впевнених у своїх силах Джерельних випускників – найвища нагорода для школи.
Кузьменко Олена
Директор школи "ЦДО Джерело"Каран Вячеслав
директор «Центру дистанційної освіти «Джерело Плюс»
Закінчив історичний факультет НПУ ім. М. Драгоманова в 1999 році та розпочав педагогічну діяльність вчителем історії, правознавства. У 2006 році закінчив аспірантуру на рідному факультеті. В 2016 році став лауреатом міського етапу конкурсу «Вчитель року-2016» та був відзначений Подякою Департаменту освіти і науки Києва. З 2016 року працював на посаді заступника директора з навчально-виховної роботи.
Прагнення до професійного зростання й розвитку мотивувало Вячеслава у 2018 році долучитися до прогресивного колективу дистанційної школи «ЦДО «Джерело» на посаді заступника директора школи, вже маючи за плечима значний досвід педагогічної, управлінської роботи в традиційній школі. Під керівництвом Олени Кузьменко став одним з однодумців-соратників і в 2020 році очолив «ЦДО «Джерело Плюс».
За роки відданої педагогічної діяльності неодноразово нагороджений грамотами та подяками Міністерства освіти і науки України та органів освіти. Відкритий, виважений і послідовний в прийнятті рішень та забезпеченні максимального комфорту в отриманні якісної освіти дітьми, що навчаються в «ЦДО «Джерело Плюс».
Каран Вячеслав
Директор школи "ЦДО Джерело Плюс"Шевченко Сергій
Заступник директора з навчально-виховної роботи
Закінчив Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка у 2013 році за спеціальністю вчитель музичного мистецтва, етики, естетики та художньої культури. Впродовж 8 років працював вчителем музичного мистецтва.
З великим прагненням реалізувати себе по-новому в дистанційній школі «Джерело» Сергій приєднався до Джерельного колективу у 2023 році на посаді заступника директора. Йому притаманні загальнолюдські цінності, етичність, об'єктивність, уміння створити позитивний та конструктивний мікроклімат в педагогічному колективі.
Сергій людина творча, ерудована, самокритична, вимоглива. З професійним розумінням ставиться до колег, вчасно намагається надавати методичну підтримку та допомогу. В роботі керується як власним життєвим, так і педагогічним досвідом. Постійно працює над підвищенням свого професійного рівня. Сергій вміє приймати важливі управлінські рішення та нести за них відповідальність, переконувати та відстоювати свою думку.