fbpx

ДОГОВІР ОФЕРТА

ДАНА ОФЕРТА ДІЄ ЗА УМОВИ РЕЄСТРАЦІЇ ТА ОПЛАТИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ФІЗИЧНИХ ОСІБ

ДІЮЧА ОФЕРТА В РЕДАКЦІЇ ВІД 01.07.2025 РОКУ РОЗМІЩЕНА НА ВЕБ – САЙТІ ВИКОНАВЦЯ ЗА АДРЕСОЮ
https://cdo.org.ua

ДАНА ОФЕРТА ДІЙСНА ДО 30 ЧЕРВНЯ 2026 року

Цей Договір є публічною офертою (відкритою пропозицією) відповідно до ст. 633, 641, 642 Цивільного кодексу
України та регулює відносини між Товариством з обмеженою відповідальністю “ЦЕНТР ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ
“ДЖЕРЕЛО”, зареєстроване в Єдиному державному реєстрі підприємств, установ та громадських організацій та
в Єдиній державній електронній базі з питань освіти (ЄДЕБО) під кодом закладу 147815 як заклад загальної
середньої освіти (ЗЗСО) приватної форми власності (далі – “Виконавець”) та фізичною особою, яка є законним
представником Учня, що акцептує цю оферту, та діє на підставі підтверджуючих документів (далі — “Замовник”),
щодо надання освітніх послуг у сфері дистанційного навчання.

ТЕРМІНИ

Дистанційна форма здобуття освіти – це індивідуалізований процес здобуття освіти, що відбувається в
основному за опосередкованої взаємодії віддалених один від одного учасників освітнього процесу в закладі
загальної середньої освіти, що функціонує на основі сучасних психолого-педагогічних та інформаційнокомунікаційних технологій.

Освітня послуга – комплекс визначених Державними стандартами України,
Освітньою програмою та даним Договором дій суб’єкта Виконавця, що мають визначену вартість, та спрямовані
на досягнення Учнем очікуваних результатів навчання.

Навчальний пакет – спосіб організації та режиму навчальної діяльності Учня на Освітній платформі, які
визначено Виконавцем. Повну інформацію про навчальні пакети в 1-11 класах розміщено на веб-сайті
Виконавця. Кожен навчальний пакет містить визначену кількість: обов’язкових для атестації робіт, які
перевіряються вчителями; онлайн уроків з вчителями в синхронному режимі.

Навчальний період – це час, упродовж якого відбувається освітній процес Учня на Освітіній Платформі в 1-11
класах, та який триває з 01 вересня по 31 травня включно. Для випускних 9-х та 11-х класів навчальний період
триває до 30 червня (червень – без доступу до Освітньої платформи). Впродовж червня Виконавець приймає
Державну підсумкову атестацію (якщо її не відмінено), формує документи про освіту (електронні свідоцтва
досягнень й табелі), свідоцтва про здобуту середню освіту за рівень освіти та додатки до них.

Навчальний період поділений на два Семестри:
I семестр: триває з 01 вересня по 31 грудня поточного навчального року. Кінцевий строк опанування
навчального матеріалу на Освітній платформі за період I семестру — 31 грудня.
II семестр: триває з 01 січня по 31 травня поточного навчального року. Кінцевий строк опанування навчального
матеріалу за період II семестру — 31 травня.
Кінцевий строк завершення навчального року, з урахуванням виконання всіх обов’язкових завдань,
передбачених обраним навчальним пакетом, — до 01 червня для всіх класів, окрім випускних 9-х та 11-х класів,
для яких кінцевий строк – до 01 липня.

Освітня платформа Learning Management System (LMS) — це авторська спеціалізована цифрова система
(програмне забезпечення) Виконавця, яка забезпечує організацію, проведення та контроль освітнього процесу
в дистанційному форматі: в асинхронному та синхронному режимах.

Учень – фізична особа Замовника, яка здобуває початкову, базову та повну загальну середню освіту на
Освітній платформі Виконавця, за обраним Замовником навчальним пакетом.

Учнівський кабінет — це індивідуальний профіль Учня, створений Виконавцем на Освітній платформі для
безпосередньої участі Учня в навчальному процесі. У межах Учнівського кабінету Учень має змогу: отримувати
доступ до навчальних матеріалів відповідно до навчального плану; переглядати власний розклад, календар
подій та строки; здавати роботи та виконувати завдання різних видів; брати участь в онлайн-уроках різних видів;
отримувати зворотний зв’язок від вчителів; переглядати результати навчання (успішність, оцінки); брати участь
у спілкуванні через Чати на Освітній платформі або через інші канали, передбачені Виконавцем.
Доступ до Учнівського кабінету активується одночасно з реєстрацією Батьківського кабінету. Повідомлення з
посиланням для входу та інструкцією надсилаються на електронні адреси, зазначені у заяві на вступ. Якщо
електронну адресу Учня зазначено окремо, відповідне повідомлення надсилається і йому.

Батьківський кабінет — це індивідуальний профіль Замовника, створений Виконавцем на Освітній платформі.
Він надає доступ до функцій контролю та батьківського супроводу освітнього процесу, зокрема: перегляду
електронного щоденника; підписання й завантаження Додатку до цього Договору; контролю за виконанням
фінансових зобов’язань перед Виконавцем.
Батьківський кабінет функціонує окремо від Учнівського, проте обидва пов’язані з єдиним навчальним профілем.
Замовник не має прямого доступу до Учнівського кабінету, однак може переглядати результати навчання та
адміністративну інформацію. Всі дії, здійснені з Батьківського кабінету, вважаються офіційною взаємодією з
Виконавцем.
Доступ до обох кабінетів захищений унікальними обліковими даними. Передача логіну/паролю третім особам
заборонена й розглядається як порушення умов Договору. У разі підозри на несанкціонований доступ Замовник
зобов’язаний негайно повідомити про це Виконавця.
Чати — обов’язковий засіб письмового спілкування на Освітній платформі між вчителями, адміністрацією
Виконавця й Замовником/Учнем. Повідомлення можуть супроводжуватися аудіо- або відео файлами. Чати
поділяються на:
– індивідуальні: спілкування Учня з вчителями, класним керівником або іншими учасниками освітнього
процесу;
– групові: спілкування класного керівника з класом, вчителя з класом, адміністрації з усіма Учнями тощо.

1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

1.1. Виконавець бере на себе зобов’язання здійснити за рахунок Замовника організацію та проведення
освітнього процесу за обраним Навчальним пакетом на державній (українській) мові за дистанційною формою
навчання (далі – освітня послуга), на підставі розпорядження про видачу ліцензії на право провадження
освітньої діяльності у сфері повної загальної середньої освіти № 866 від 15.09.2016 р., розпорядження про
видачу ліцензії на право провадження освітньої діяльності у сфері повної загальної середньої освіти за рівнем
початкової освіти № 682 від 15.04.2019 р., відповідно до ст.43 Закону України “Про освіту”, ст.10 Закону України
“Про повну загальну середню освіту” із забезпеченням Державних стандартів загальної середньої освіти та
використанням сучасних освітніх методик на Освітній платформі Виконавця: https://chat.cdo.org.ua (далі –
Освітня платформа), безпосередньо за місцем проживання або тимчасового перебування Учня Замовника.
Навчальний рік: 2025-2026 р.
1.2. Форма здобуття освіти: дистанційна у 1-х – 11-х класах відповідно.
1.3. Виконавець надає Учню можливість індивідуального опанування освітньої програми, навчальних планів за
відповідний курс класу/класів. Всі програми, навчальні плани, розклади та структура уроків, способи й
інструменти аналізу та контролю за результатами навчання, тривалість навчання та інші умови встановлюються
виключно Виконавцем, і можуть бути змінені ним з об’єктивних причин впродовж навчального року.
Вищезазначена інформація розміщується до початку навчального періоду на веб-сайті Виконавця.
1.4. Замовник, у свою чергу, бере на себе зобов’язання дотримуватися умов цього Договору та своєчасно й у
повному обсязі сплачувати надані освітні послуги Виконавця.
1.5. Акцепт цієї Оферти означає повне та безумовне прийняття її умов, підтверджене фактом оплати
навчального пакету й підписанням Додатку до цього Договору в електронній формі через Батьківський кабінет
на Освітній платформі. Строк для здійснення акцепту Замовником становить п’ять (5) робочих днів з дати
подання заяви про вступ та ознайомлення з умовами цієї Оферти, розміщеної на офіційному веб-сайті
Виконавця. Прийняття (акцепт) цієї Оферти є юридично рівнозначним укладанню письмового договору.
1.6. На веб-сайті Виконавця міститься структурований опис навчальних пакетів, політика конфіденційності та
захисту персональних даних, можуть бути додатково розміщена інша актуальна інформація, умови
використання окремих ресурсів, тощо.
1.7. Тривалість надання освітніх послуг визначається індивідуально — відповідно до обраного Замовником
навчального пакету та з урахуванням дати зарахування Учня.
1.8. В освітньому процесі для Учня на Освітній платформі передбачено два типи розкладів уроків:
1.8.1. Рекомендований тижневий розклад уроків, які доступні в Учнівському кабінеті на Освітній платформі в
режимі 24/7 (асинхронний формат):
– передбачає індивідуальне проходження Учнем поурочних навчальних матеріалів, залежно від обраного
навчального пакету, відповідно до навчального плану класу/класів;
– Учень опановує навчальний матеріал у власному темпі, у зручний час і з дотриманням дедлайнів від
Виконавця;
– рекомендований розклад Виконавця допомагає Учню в організації індивідуального опанування поурочних
навчальних матеріалів, але при цьому не є обов’язковим для дотримання у фіксовані години та дні.
1.8.2. Сталі розклади онлайн уроків усіх видів, залежно від обраного Замовником навчального пакету, містять
фіксовані дні та години синхронних зустрічей з вчителями окремо з кожного навчального предмету в режимі
реального часу. Участь Учня в онлайн-уроках може бути обов’язковою, якщо це передбачено умовами обраного
навчального пакету.
Види онлайн уроків:
– онлайн уроки щотижня за типовою освітньою програмою зі встановленою Виконавцем кількістю
(застосовується в Учень-“Екстра”, Учень-”Профіль”);
– онлайн підсумкові уроки-консультації зі встановленою Виконавцем кількістю та періодичністю для кожного
навчального пакету окремо (застосовуються в інших навчальних пакетах).

1.9. Оцінювання навчальних досягнень Учня здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства про повну
загальну середню освіту, яке регламентує вимоги до оцінювання в: початковій школі (1-4 класи НУШ), основній
школі (5-8 класи НУШ), основній школі (9 класи), старшій школі (10-11 класи). У 1-4 класах здійснюється
вербальне/рівневе оцінювання; у 5–11 класах застосовується 12-бальна шкала оцінювання (за рішенням
Педагогічної ради Виконавця).

2. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИCТОРІН

2.1. Обов’язки Сторін
2.1.1. Виконавець та Замовник, усвідомлюючи спільну відповідальність за створення належних умов для
навчання та всебічного розвитку Учня, а також визнаючи важливість співпраці, взаємної поваги та узгоджених
дій, зобов’язуються:
– співпрацювати відповідно до вимог чинного законодавства України, Статуту, Освітньої програми,
навчальних планів, Інструкцій, інших внутрішніх документів Виконавця та положень цього Договору
оферти;
– підтримувати конструктивні ініціативи, спрямовані на підвищення ефективності навчання, сприяти
розвитку особистості Учня та взаємодіяти на принципах дитиноцентризму;
– утримуватися від необґрунтованого або упередженого втручання в професійну діяльність вчителів та
адміністрації Виконавця, з повагою ставитися до їхніх повноважень та професійної компетентності;
– дотримуватися етичних норм у ставленні до всіх учасників освітнього процесу, включно з технічним і
допоміжним персоналом Виконавця.
2.1.2. У разі, якщо Учень є неповнолітнім, відповідальність за дотримання умов цього Договору несе його
законний представник — один із батьків, опікуни або піклувальники або інша особа, яка має відповідні
повноваження згідно з законодавством України, та які підтверджуються відповідними діючими документами.
2.1.3. Офіційна комунікація між Сторонами здійснюється виключно через Чати на Освітній платформі, а також
за допомогою інформаційної рубрики “Контакти” на Веб-сайті Виконавця. Звернення через інші канали зв’язку
не вважаються юридично значущими та не підлягають обов’язковому опрацюванню.
2.1.4. Наповнення навчальних пакетів та/або зміст навчальної платформи, включно з їх оновленням,
удосконаленням та змінами (в тому числі після замовлення навчального пакету), належать до виключної
компетенції Виконавця. Такі зміни не потребують погодження з Замовником, за умови що вони не зменшують
загальний обсяг, зміст та якість освітніх послуг, передбачених цим Договором.
2.1.5. У разі ухвалення рішення про відрахування Учня відповідно до пункту 2.4.9 цього Договору, Замовник
зобов’язаний протягом трьох (3) робочих днів звернутися до бухгалтерії Виконавця для уточнення стану
виконання фінансових зобов’язань згідно з 3 розділом цього Договору.
Впродовж тридцяти (30) календарних днів, починаючи з дати ухвалення рішення про відрахування,
Учень може отримувати оплачувані освітні послуги Замовника на тих самих умовах. І впродовж цього строку
Замовник зобов’язаний забезпечити зарахування Учня до іншого закладу загальної середньої освіти, та надати
Виконавцю відповідну довідку.
Після закінчення зазначеного 30-денного строку Договір вважається автоматично розірваним, а Учень
втрачає право на подальше отримання освітніх послуг у Виконавця.
2.2. Обов’язки Виконавця
Виконавець зобов’язується:
– Надати освітню послугу/освітні послуги відповідно до обраного Замовником навчального пакету згідно
з Державними стандартами повної загальної середньої освіти.
– Дотримуватись законодавства й прав усіх учасників освітнього процесу.
– Інформувати про організаційні вимоги та надати доступ до Освітньої платформи відповідно до
обраного Замовником навчального пакету/ та додаткових послуг.
– Видати офіційний документ про освіту, за умови виконання Учнем навчального навантаження в
передбачені навчальним пакетом терміни.
2.3. Обов’язки Замовника
2.3.1. Забезпечити дотримання Учнем встановлених Виконавцем правил і вимог, а також створити належні
умови для:
– самостійного опанування Учнем навчального матеріалу на Освітній платформі в асинхронному режимі
у власному темпі;
– ефективної комунікації Учня у Чатах Освітньої платформи (зокрема, своєчасного реагування на
звернення класного керівника та/або вчителів);
– систематичного відвідування синхронних онлайн-уроків відповідно до вимог обраного навчального
пакета;
– регулярного батьківського контролю за академічною успішністю, дотриманням строків виконання
обов’язкових завдань та якістю освітньої взаємодії Учня на Освітній платформі.
2.3.2. Сприяти дотриманню Учнем навчального плану класу/класів згідно з обраним навчальним пакетом, а
саме:
– виконанню розкладу та встановлених дедлайнів для обов’язкових робіт;
– своєчасному підключенню до онлайн-уроків із використанням технічно справного обладнання
(інтернет-з’єднання, камера, мікрофон);
– постійному ознайомленню з повідомленнями класного керівника, вчителів й адміністрації Виконавця.
2.3.3. Дотримуватися умов Договору впродовж усього періоду його дії, та здійснювати контроль за:
– виконанням Учнем Освітньої програми та навчального плану;
– дотриманням розкладів занять;
– підготовкою до семестрового та річного оцінювання;
– діями Учня щодо виконання вимог адміністрації Виконавця.
4
2.3.4. Регулярно переглядати електронний щоденник Учня та індикатори виконання завдань на Освітній
платформі.
2.3.5. Своєчасно здійснювати плату за освітні послуги в розмірах та у строки, що встановлені цим Договором.
2.3.6. Дотримуватися вимог законодавства України та локальних документів Виконавця.
2.3.7. За будь-яких обставин не розголошувати третім особам реєстраційні дані, логіни та паролі доступу до
Освітньої платформи. Доступ до функціоналу Освітньої платформи надається окремо для Батьківського
кабінету та окремо для Учнівського кабінету.
2.3.8. За будь-яких обставин не розголошувати інформацію, яка відноситься до комерційної таємниці
Виконавця, враховуючи та поважаючи авторські права Виконавця. Не намагатися в будь-який спосіб, в тому
числі шляхом злому та/або підбору паролю та/або інших дій, отримувати доступ до чужих логінів і паролів. Не
записувати онлайн-уроки без дозволу адміністрації Виконавця та не поширювати їх у будь-якій формі.
2.3.9. Не розміщувати файли, які містять або можуть містити віруси та/або шкідливі програми, а також
неприйнятну або образливу інформацію. Не використовувати автоматизовані програми для взаємодії з Вебсайтом Виконавця та Освітньою платформою.
2.3.10. Дотримуватися авторських прав Виконавця на Освітню платформу, усі її елементи та контент, а також
на Веб-сайт Виконавця відповідно до вимог законодавства України про авторські права. Забороняється
копіювати, поширювати, змінювати або використовувати у комерційних цілях будь-які відео, аудіо,
гейміфіковані, анімаційні чи текстові матеріали Платформи; розміщувати їх у відкритому доступі чи передавати
третім особам.
2.3.11. Своєчасно повідомляти адміністрації Виконавця про об’єктивні причини відсутності Учня на навчальних
заняттях з поданням відповідного документу або письмової заяви Замовника.
2.3.12. Надати актуальну контактну інформацію при вступі, зокрема актуальну електронну адресу, номер(-и)
телефону, а також зазначити наявні месенджери для оперативного зв’язку (Viber, Telegram, тощо).
2.3.13. Повідомляти секретаріат Виконавця про зміни в офіційних документах протягом семи (7) робочих днів із
моменту їх оновлення.
2.3.14. Нести повну відповідальність разом із Учнем за будь-які порушення Статуту, Освітньої програми
Виконавця та інших локальних документів, що визначають вимоги до освітнього процесу на Освітній платформі,
а також дотримуватись норм академічної доброчесності, етики, поваги до учасників освітнього процесу, правил
конструктивного, доброзичливого та ненасильницького спілкування у всіх формах взаємодії.
2.4. Виконавець має право
2.4.1. Виконавець має право:
– самостійно визначати Освітню програму, Навчальні плани 1-х–11-х класів; обирати зміст, форми,
методи та методики освітнього процесу на Освітній платформі;
– використовувати навчальні програми, навчальні підручники та посібники, рекомендовані Міністерством
освіти і науки України;
– самостійно встановлювати режим роботи, графіки освітнього процесу.
2.4.2. Зараховувати та відраховувати Учня відповідно до вимог чинного законодавства та локальних документів
Виконавця після акцепту оферти Замовником.
2.4.3. Визначати клас Учня з урахуванням віку, рівня знань, стану здоров’я, функціональної шкільної зрілості,
поданих документів та побажань батьків, згідно з чинним законодавством і локальними документами
Виконавця.
2.4.4. Надавати додаткові освітні послуги на підставі заяви Замовника та за додаткову плату. Перелік та повна
інформація про додаткові освітні послуги розміщується на веб-сайті Виконавця.
2.4.5. Призупиняти або обмежувати доступ до освітніх послуг у разі порушення умов Договору, законодавства,
етичних норм та/або правил навчальної діяльності на Освітній платформі. У разі систематичного порушення
дисципліни під час онлайн-уроків або спілкування в чатах на Освітній платформі, Виконавець має право
обмежити участь Учня в синхронних заняттях з попередженням Замовника (у разі неповнолітнього віку Учня).
2.4.6. Визначати розклади занять, періодичність проведення онлайн-уроків різних типів на Освітній платформі
залежно від обраного Замовником навчального пакету.
2.4.7. Призначати, звільняти, призначити заміну вчителів впродовж навчального періоду.
2.4.8. Розірвати Договір із Замовником в односторонньому порядку з відрахуванням Учня у разі:
а) порушення Замовником упродовж двох місяців підряд (шістдесяти днів) порядку та строків внесення оплати,
передбачених цим Договором;
б) якщо стан здоров’я Учня перешкоджає виконанню умов цього Договору або перешкоджає виконанню
Договорів про надання освітньої послуги з іншими Замовниками;
в) якщо зарахований Учень не розпочав заняття без поважних причин протягом місяця (тридцяти днів) від їх
початку;
г) якщо Учень впродовж семестру або навчального періоду, залежно від обраного навчального пакету, не
виконав Навчальний план та обов’язкові для формування семестрового або річного оцінювання завдання;
д) у разі систематичного або грубого порушення етичних норм з боку Замовника або Учня, яке унеможливлює
безпечне, повноцінне або правомірне проведення освітнього процесу.
2.4.9. Відрахування здійснюється рішенням Педагогічної ради Виконавця з обов’язковим письмовим
повідомленням Замовника електронною поштою протягом трьох (3) робочих днів з моменту ухвалення рішення.
2.4.10. Вносити зміни до умов Договору оферти у будь-який час. Такі зміни набирають чинності з моменту
повідомлення Замовника через Освітню платформу та публікації змін на останній. Продовження користування
Освітньої платформи після публікації змін умов цього Договору оферти вважається акцептом оновлених умов.
2.5. Замовник має право
2.5.1. Вносити пропозиції та рекомендації щодо вдосконалення освітнього процесу.
2.5.2. Відвідувати заходи за участі Учня за власним бажанням.
2.5.3. Отримувати інформацію від Виконавця щодо Освітньої програми, Навчального плану, обраного
навчального пакету та специфіки дистанційної освіти.
2.5.4. Щотижнево переглядати електронний щоденник Учня в Батьківському кабінеті.
2.5.5. Надавати згоду на розміщення досягнень Учня на веб-сайті Виконавця або у соціальних мережах з
обов’язковим зазначенням авторства.
2.5.6. Отримувати консультаційну підтримку щодо використання Освітньої платформи.
2.5.7. Подавати звернення, скарги та інші офіційні запити до Виконавця в порядку, передбаченому внутрішніми
документами.

3. ПЛАТА ЗА НАДАННЯ ОСВІТНЬОЇ ПОСЛУГИ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ

3.1. Розмір плати визначається із урахуванням вартості обраного навчального пакету на навчальний період за
надання освітньої послуги і не може змінюватись протягом навчального періоду.
3.2. Вартість навчального пакету визначається Виконавцем відповідно до обраного пакету навчання,
зазначеного на веб-сайті Виконавця на момент укладення договору (акцепту оферти) та не змінюється
протягом всього навчального періоду.
3.3. Замовник вносить плату в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок
Виконавця за наступними реквізитами:

Банк отримувачаАТ КБ “ПРИВАТБАНК”АТ “Райффайзен Банк”
Номер рахунокUA193052990000026002006700651UA693003350000000026001641198

Банк 300335
Отримувач
Код ЄДРПОУ
ТОВ “ЦЕНТР ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ “ДЖЕРЕЛО”

40345655
Призначення
платежу:
внесення оплати: за навчання (Прізвище, Ім`я та по Батькові Учня) у (відповідномувказати цифрою) класі за відповідний період (вказати місяць або місяці). Наприклад: ПІБ
учня, клас, період оплати.

3.4. Оплата здійснюється:
3.4.1. за навчальними пакетами Учень “Екстра”, Учень “Профіль”, Учень “Базовий”, Учень “Лайт” до 1-го числа
за наступний новий навчальний місяць (наприклад, до 1-го вересня – за вересень і т.п.).
3.4.2. за навчальним пакетом “Екстерн Базовий” щомісячно із розрахунку загальна вартість, поділена на
кількість місяців, що залишилася до кінця навчального періоду.
3.4.3. Замовник також має право здійснювати оплату наперед — за декілька місяців або за повний навчальний
рік — на власний розсуд.
3.4.4. При цьому, Виконавець попереджає Замовника, а останній розуміє і погоджується з тим, що Платіжна
система може стягувати понад вартість послуг будь-якого роду комісії та збори, включаючи комісії мобільних
операторів (при їх наявності), та інформацію про які Замовник дізнається самостійно та сплачує за власний
рахунок. Комісії та збори не повертаються і не відшкодовуються Виконавцем. Замовник, який скористався
послугами Платіжної системи, вважається попередженим і згодним з їх умовами.
3.5. Усі вартості пакетів, акції та пропозиції, зазначені на веб-сайті Виконавця, є публічно оголошеними, їх умови
є прозорими та однаковими для всіх Замовників, що відповідає вимогам податкового законодавства України
щодо справедливості ціноутворення та недискримінаційного доступу до послуг.
3.6. Зобов’язання Замовника з оплати освітньої послуги/послуг Виконавця за Договором за відповідний період
вважається виконаним з моменту зарахування відповідної суми коштів на банківський рахунок Виконавця, лише
за умови правильного зазначення при оплаті Замовником реквізитів та призначення, визначених п.3.3 цього
Договору. У протилежному випадку Замовник вважається таким, що не виконав умови цього Договору з оплати,
з можливістю настання відповідних наслідків порушення цього Договору.
3.7. Щомісячна оплата повертається у разі відрахування Учня Замовника до 5-го числа місяця, в якому
відбулася оплата, в інших випадках, сплачена сума за навчання не повертається.
3.8. Замовник проінформований, що при несвоєчасній оплаті освітніх послуг на Освітньої платформі з’являється
автоматизоване попередження про наявність заборгованості по оплаті, а пізніше доступ до Освітньої
платформи тимчасово блокується до дати погашення (зарахування) суми заборгованості з урахуванням
особливостей роботи банківської системи.
3.9. Відсутність Учня в Учнівському кабінеті під час навчального періоду з будь-яких причин, у тому числі з
поважних (хвороба, санаторне лікування тощо), не звільняє Замовника від обов’язку по оплаті послуг
Замовника, та не дає підстави для зменшення суми оплати послуг Замовника, а також не є підставою для
повернення коштів, враховуючи технологію та методики надання освітньої послуги Виконавцем на Освітньої
платформі.
3.10. Всі банківські комісії, які утримуються банком, безпосередньо залученими Замовником для переказу
грошових коштів на адресу Виконавця, оплачуються Замовником (за власні кошти). Факт надання послуг
підтверджується створенням доступу до навчальних матеріалів через Учнівський кабінет.
3.11. Виконавець закриває доступ до Батьківського та Учнівського кабінетів у день відрахування (видання
наказу про відрахування) Учня.
3.12 Вартість освітніх послуг, зазначена у цьому Договорі, є фіксованою на поточний навчальний рік. Вартість
послуг на наступні навчальні роки встановлюється Виконавцем шляхом публікації оновленої вартості послуг на
Веб-сайті Виконавця. Замовник ознайомлюється з актуальною вартістю на наступний навчальний рік
самостійно.

4. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

4.1. За невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором Сторони несуть відповідальність
згідно з чинним законодавством України.
4.2. У разі затримки оплати освітніх послуг більше ніж на два календарних місяці, Виконавець має право
призупинити надання послуг, заблокувати доступ до Освітньої платформи та ініціювати відрахування Учня
відповідно до встановленого порядку.
4.3. Замовник несе повну відповідальність за збереження персональних реєстраційних даних (логін, пароль)
до Освітньої платформи та Батьківського кабінету. Передача цих даних третім особам, як і надання доступу
до навчальних матеріалів іншим особам, забороняється. У випадку порушення – Виконавець має право
обмежити доступ або розірвати Договір в односторонньому порядку.
4.4. Замовник приймає на себе зобов’язання не здійснювати:
– копіювання або розповсюдження будь-якого навчального контенту (в тому числі записів відео-уроків,
текстових матеріалів, презентацій та ін.);
– передачу персональних посилань або доступів третім особам;
– запис онлайн уроків без письмового дозволу Виконавця;
– будь-яке використання навчальних матеріалів у комерційних, освітніх, публічних цілях без згоди Виконавця.
4.5. Всі навчальні матеріали, що надаються Виконавцем, є об’єктами авторського права та/або комерційної
таємниці. У разі несанкціонованого використання, копіювання, розповсюдження або відтворення таких
матеріалів Замовник несе відповідальність відповідно до чинного законодавства України, включаючи, але не
обмежуючись: цивільно-правову, адміністративну та кримінальну. У разі виявлення факту несанкціонованого
використання навчальних матеріалів, Замовник відшкодовує всі доведені збитки, понесені Виконавцем.
4.6. Виконавець має право на захист у позасудовому та судовому порядку, а Замовник також несе
відповідальність за:
– втручання в роботу платформи, використання шкідливого програмного забезпечення, автоматизованих
скриптів або іншого технічного впливу;
– поширення неправдивої інформації про Виконавця, що шкодить його діловій репутації;
– недотримання правил етичної поведінки у взаємодії з працівниками Виконавця, у тому числі випадки тиску,
образ чи не коректної комунікації.
4.7. Замовник не має права пред’являти претензії до Виконавця щодо очікуваних результатів навчання, якщо
доступ до Освітньої платформи був наданий Виконавцем Учню та Замовнику в повному обсязі, а зобов’язання
з боку Виконавця належно виконані. Виконавець не несе відповідальності за:
– низьку результативність Учня при самостійному вивченні навчального матеріалу;
– пропуски занять або неучасть в освітньому процесі з будь-яких причин;
– відсутності електроенергії, в тому числі через планові, екстрені відключення електроенергії, поломку
обладнання чи ліній електропередачі, тощо;
– відсутність, перебої або недостатню швидкість інтернет-з’єднання між пристроями Замовника або Учня та
сервером Освітньої платформи;
-технічні проблеми, пов’язані з обладнанням або програмним забезпеченням, яким користується Замовник
або Учень;
– обмеження, зумовлені діями третіх осіб, що впливають на роботу інтернету або платформи поза контролем
Виконавця.
4.8. У разі порушення положень цього розділу Виконавець має право вимагати від Замовника публічного
спростування поширеної недостовірної інформації та відшкодування завданих збитків у повному обсязі,
включно з реальними витратами та упущеною вигодою.

5. ПРИПИНЕННЯ ДОГОВОРУ

5.1. Дія Договору припиняється:
– за згодою Сторін;
– якщо виконання Стороною Договору своїх зобов’язань є неможливим у зв’язку з прийняттям нормативноправових актів, що змінили умови, встановлені Договором щодо освітньої послуги;
– у разі відрахування Учня із закладу загальної середньої освіти згідно з вимогами чинного законодавства
України;
– у разі невиконання Замовником п. 2.3.8 цього Договору;
– у разі заборгованості щодо сплати освітніх послуг з боку Замовника відповідно до п. 2.3.5, п.2.4.9 цього
Договору;
– у разі ліквідації юридичної особи – ТОВ “Центр дистанційної освіти “Джерело” та за умови відсутності
правонаступника;
– за інших обставин, які передбачені даним Договором та чинним законодавством України.
5.2. Дія Договору зупиняється у разі надання академічної відпустки Замовнику згідно із законодавством на весь
строк такої відпустки.
5.3. Договір може бути розірваним достроково на вимогу однієї із Сторін за письмовим попереднім
повідомленням про це іншої Сторони не пізніше ніж за один місяць до дати розірвання.

6. ОБРОБЛЕННЯ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ

6.1. Персональні дані Замовника обробляються відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”.
6.2. При реєстрації на Освітній платформі Виконавця Замовник надає наступну інформацію: прізвище, ім’я, по
батькові, контактний номер телефону та дані Учня, адреса електронної пошти.
6.2. Замовник, здійснюючи вступ та реєстрацію на Освітній платформі, надає Виконавцю копії документів,
необхідних для зарахування до Виконавця, як закладу загальної середньої освіти, що оформлюються, на ім’я Замовника та Учня, а також надає наступні персональні дані: прізвище, ім’я, по батькові Замовника та Учня;
контактні номери телефонів; адреси електронної пошти; інші дані, передбачені законодавством України та
необхідні для організації освітнього процесу.
Надання цих даних є обов’язковою умовою для укладення договору та надання освітніх послуг.
6.3. Надаючи Виконавцю свої персональні дані та персональні дані Учня, Замовник надає згоду на їх обробку
Виконавцем відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”, зокрема з метою: виконання
Виконавцем зобов’язань перед Замовником у межах цього Договору публічної оферти; надання, вдосконалення
та просування освітніх послуг Виконавця; проведення маркетингових досліджень, у тому числі аналізу
результатів акцій та опитувань (включаючи електронні й SMS-опитування); забезпечення та контролю якості
клієнтської підтримки; оцінювання лояльності та досвіду Замовника (у тому числі методами NPS — Net Promoter
Score).
6.4. Під обробкою персональних даних розуміється будь-яка дія (операція) або сукупність дій (операцій), що
здійснюються Виконавцем з використанням засобів автоматизації або без використання таких засобів з
персональними даними, включаючи збір, запис, систематизацію, накопичення, зберігання, уточнення
(оновлення, зміна) витяг, використання, знеособлення, блокування, видалення, знищення персональних даних.
6.5. Виконавець має право використовувати технологію “cookies”. “Cookies” не містять конфіденційну
інформацію. Замовник дійсним дає згоду на збір, аналіз і використання cookies, в тому числі третіми особами
для цілей формування статистики та оптимізації рекламних повідомлень.
6.6. Виконавець одержує інформацію про IP-адресу відвідувача сайту. Дана інформація не використовується
для встановлення особистості відвідувача.
6.7. Виконавець не несе відповідальності за будь-які відомості, заяви або дані, оприлюднені Замовником у
відкритому доступі поза межами Освітньої платформи, офіційного веб-сайту та/або офіційних сторінок
Виконавця в соціальних мережах. Всі відгуки, думки або твердження, що публікуються Замовником самостійно,
є його особистою позицією, за зміст та наслідки якої Виконавець відповідальності не несе.
6.8. Виконавець має право здійснювати записи телефонних розмов з Замовником. При цьому Виконавець
зобов’язується: запобігати спробам несанкціонованого доступу до інформації, отриманої в ході телефонних
переговорів, та/або передачу її третім особам, які не мають безпосереднього відношення до надання освітніх
послуг.

7. ІНШІ УМОВИ ДОГОВОРУ

7.1. Замовник, на підставі діючого законодавства України, включаючи вимоги законодавства України щодо
внесення даних до державних освітніх реєстрів, дає свою згоду на збір, систематизацію, накопичення,
зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, знищення наступних
персональних даних, наданих Виконавцю при укладенні цього Договору: прізвище, ім’я, по батькові, дата
народження, адреса реєстрації, номер телефону та адресу електронної пошти (Замовника, Учня). Дана згода
дається без обмеження терміну дії.
7.2. Здійснюючи акцепт Договору оферти в порядку, передбаченому п.1.6 даного Договору, Замовник гарантує,
що ознайомлений, погоджується повністю та беззастережно приймає всі умови Договору в тому вигляді, в якому
вони викладені в тексті Договору оферти, в т.ч. в додатках до Договору оферти, які є невід’ємною частиною
даного Договору. Крім того, акцептуючи даний Договір, Замовник діє вільно, свідомо, своєю волею та в
інтересах себе та/або Учня.
7.3. Договір оферти не потребує скріплення печатками та/або підписання Замовником та Виконавцем,
зберігаючи при цьому повну юридичну силу.
7.4. Замовник розуміє, що акцепт Договору оферти в порядку п.1.6 даного Договору є рівнозначним укладання
письмового договору на умовах, викладених в договорі оферти.
Здійснюючи дії по акцепту Договору оферти, Замовник гарантує, що він уповноважений та має законні права
на вступ до договірних відносин з Виконавцем.
7.5. Договір оферта розміщується на веб-сайті Виконавця. Виконавець залишає за собою право вносити зміни
в умови Оферти та/або відкликати Оферту, такі зміни набирають чинності з наступного календарного дня після
їх опублікування на веб-сайті, якщо додатково не визначений інший строк набрання чинності при такому
розміщенні (опублікуванні).
7.6. Кожна зі Сторін повинна суворо зберігати конфіденційність цього Договору та одержаної на підставі цього
Договору інформації, в тому числі й інформації, яка становить комерційну таємницю Виконавця, та вживати всіх
можливих заходів для запобігання можливого розголошення такої інформації. У випадку порушення цього
пункту Замовник відшкодовує Виконавцю завдані таким розповсюдженням збитки у повному обсязі.
7.7. З питань, не врегульованих цим Договором, Сторони керуються чинним законодавством України.
7.8. Цей Договір діє з моменту його укладення та до закінчення строку надання освітніх послуг за цим Договором

8. ВРЕГУЛЮВАННЯ СПОРІВ

8.1. Всі спори, що виникають з цього Договору або у зв’язку з ним, вирішуються шляхом переговорів між
Сторонами. Сторона, яка має претензію, направляє письмову вимогу через Чати Освітньої платформи або на
електронну пошту іншої Сторони.
8.2. Строк для розгляду письмової вимоги становить десять (10) робочих днів з дати її отримання.
8.3. У разі недосягнення згоди спір підлягає вирішенню в судовому порядку за місцезнаходженням Виконавця.

9. ФОРС-МАЖОР

9.1. Сторони звільняються від відповідальності за повне або часткове невиконання зобов’язань за цим
Договором, якщо таке невиконання стало наслідком обставин непереборної сили (форс-мажору), які Сторони
не могли передбачити або запобігти.
9.2. До обставин форс-мажору відносяться, зокрема: військові дії, надзвичайний стан, блокування інтернету,
техногенні аварії, перебої в електропостачанні, епідемії, пандемії, масові страйки, рішення органів державної
влади, що унеможливлюють виконання умов цього Договору.
9.3. Сторона, яка потрапила під вплив форс-мажорних обставин, повинна негайно, але не пізніше ніж протягом
п’яти (5) робочих днів, повідомити іншу Сторону про настання таких обставин письмово або через Освітню
платформу.

АДРЕСА ТА РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ

ТОВ “Центр дистанційної освіти “ДЖЕРЕЛО”
03134, м. Київ, вул. Симиренка, 12
Тел. +38 097 770 50 30, +38 099 770 50 30
web: https://cdo.org.ua/
e-mail: dist.educ1@gmail.com
ЄДРПОУ 40345655
АТ КБ “ПРИВАТБАНК”
UA 193052990000026002006700651
АТ “Райффайзен Банк АВАЛЬ”
UA 693003350000000026001641198