Блог Дистанційної школи “Джерело”

Дистанційна освіта очима математика

Наша вчителька математики Оксана Петрівна Степанова є у «Джерелі» зразком зібраності, цілеспрямованості та відповідальності. Наші учні знають: якщо у тебе вже «закипає» мозок від формул та задач, звернися до Оксани Петрівни, адже вона не лише все чудово пояснить, але також зацікавить тебе у цій непростій науці! Тож, зустрічайте.

Якому типу навчання Ви надаєте перевагу: традиційному чи дистанційному? Чому?

Якщо це питання до мене, як до людини, яка прагне саморозвитку, то це відношення 3:7. Більша частина знань, що мені необхідні, набувається саме в результаті самоосвіти. Чим дистанційна освіта відрізняється від самоосвіти? Думаю, можливістю отримувати зворотній зв’язок. І корекцією руху у навчанні.

Дистанційна освіта вимагає від учня значно більше самостійності, ніж її традиційний варіант. Вона вчить планувати і цінувати свій час, що є дуже корисним навиком сьогодні. Розвиває вміння зосереджуватись, бути уважним до дрібних деталей. Не кожна дитина готова до цього, особливо після традиційного типу освіти.

Але я думаю, що це значний і цінний досвід, який дитина-підліток може отримати раніше за своїх однолітків. А отже, це шанс бути на крок попереду в  тій гонці, яку ми звемо життям:)

З якими труднощами Ви, як учитель, зіткнулися під час роботи у сфері дистанційної освіти?

Труднощі, з якими я стикаюсь :

-низька якість поліграфії підручників;

-неадекватне сприйняття дистанційної освіти батьками – як панацеї від всіх можливих проблем дитини у навчанні;

- проблеми інтернет- зв’язкуJ

(І ще таке: чому ми не розказуємо стоматологу, як лікувати нам зуб? Можливо тому, що людина має знання і досвід, якщо ми саме її обрали як свого лікаря. То чому в освіті так багато «професіоналів» , які прагнуть навчити вчителя робити його роботу? )

Щодо учнів. В основному, діти досить швидко звикають до нового способу навчання. Проблема – у відсутності навиків планування часу.

Які переваги та можливості, на Вашу думку, відкриває як для вчителів, так і для дітей дистанційна освіта?

Щодо переваг для вчителя – ще не відчула)))

Трохи інша специфіка роботи, менша залежність від прив’язки до розкладу. Можливо, психологічно менше навантаження, але тут в більшій мірі відіграє свою роль комфортний клімат в колективі і зусилля команди ай-тішників.

Для учнів:

-можливість перерозподілити час;

- планувати день;

- безліч занять, які можна обрати в вільний час;

- вміння спілкуватись правильною мовою.

Якби в моєму дитинстві була можливість так навчатись, я б її для себе обрала)

Які позитивні зміни в успішності учнів Ви вже встигли помітити? Чи краще учні засвоюють матеріал, навчаючись дистанційно (= самостійно)?

Якщо орієнтуватись на показники успішності – то так, діти дійсно краще засвоюють матеріал.Думаю, тут багато чинників, які впливають на успішність. І психологічний комфорт дитини в тому числі.

Як Ви вважаєте, чому сприяє дистанційна освіта загалом у світі та в Україні зокрема?

З появою дистанційної освіти може зникнути проблема низької якості навчання в малих школах, коли один вчитель веде кілька предметів;це також можливість позбутись психологічного тиску з боку вчителів та учніву традиційній школі.

Взагалі, дистанційна освіта – це самостійність.

Інтерв’ю підготували Боровцова Єлизавета Валеріївна та Вороновська Дарина Ігорівна

Залишити коментар
Секретаріат школи:
+38 097 770 50 30
+38 099 770 50 30
Директор школи:
+38 068 864 31 80
+38 095 551 85 79
ЗАМОВИТИ ДЗВІНОК
dist.educ1@gmail.com
skype: cdo.dzherelo
viber: +38 068 864 31 80
НАДІСЛАТИ ПОВІДОМЛЕННЯ
Україна
03134, м. Київ,
вул. Симиренка, 12, оф. 101
ЗАВІТАТИ ДО ОФІСУ
Відділення Нової пошти № 190 м. Києва, отримувач ТОВ "Центр дистанційної освіти "Джерело", телефон +38 068 864 31 80
Технічна підтримка: inform@cdo.org.ua